nr 3. Vad för person?!

Ja, 3e inlägget: Vad jag söker för en sorts person.

Det här e grundsakerna för hur jag vill att en vän ska vara. Ska vara - inte vara.

1. Jätteviktigt: Du ska vara absolut drogfri, och inte ha något alkoholberoende. Alkohol vid fest och utgång = helt ok. Men inte det där supa-skallen-av-mig-varje-kväll-stuket.
Nej tack.

2. Du ska inte ha så många fördomar, men klart - alla har fördomar, mer eller mindre. Jag har nog oxå några fördomar, men kan inte komma på nån nu.  Ju att finnar bastubadar mycket och smiskar varann med björkris hit och dit i bastun. Men de e ju en stereotyp, såklart.

3. Snusa, röka = ok. Bara du inte tvingar på mig nånting.

4. Som vanligt - snäll, trevlig, "gärna" humor, först och främst ärlig och lojal, men det hela handlar ju om etik och moral. Och sånt tycker jag att du borde veta.

5. Nån som vill tillägga nåt mer som grund för vänskap!? ?!

Detta e bara några punkter som jag tycker e viktigt för eventuell framtida vänskap - och för att det ska funka mellan oss som vänner.

Lämna gärna en kommentar.  :)

Godkväll!! :)

Kommentarer
Postat av: Hannah - modell och sångerska

Tack för att du svarade!! :)



Och det där låter som bra kriterier för en vänskap :)

2009-02-28 @ 23:43:07
URL: http://hannnah.se
Postat av: peter

känner inte många i staden örebro.

2011-06-01 @ 22:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0