varför?!

Jag har skapat den här bloggen - för att uppmärksamma att jag finns och att jag söker just nya och fler vänner, så om de finns ensamma i örebro som inte har så många vänner så vore de ju bättre om man kunde umgås istället för att va ensam hemma hela tiden!

Sprid gärna denna blogg - då kanske fler upptäcer att det finns nån som gärna vill va deras vän, om de e ensamma eller om de har få vänner och gärna vill ha fler - som jag.


Jag kommer skriva mina intressen och tankar på den här bloggen, och förhoppningsvis e de nån som har samma / liknande intressen eller tankar om livet o så.. som kanske vill filosofera tillsammans eller bara umgås, eller hitta på nåt annat - som gör att man känner sig  mindre själv!!

:)

Hoppas det e bra med er som tittar in!  :)

Just nu käkar jag "jättesalt" & I luve it! :)

Kommentarer
Postat av: Anjo

Hellojsan! I like it! Ett mycket positivt upplägg för att förena fler människor som känner sig lite ensamma mellan varven. Hoppas det blir succé! :-)

2009-02-27 @ 13:46:28
Postat av: peter

känner inte många i stan

2011-06-01 @ 22:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0