alltså ärligt:

Hej.

Läget!?


Kom igen nu Örebro, för helvete!
Jag e inte farlig, jag bits inte och jag håller förtroenden och löften.

MEN jag vill inte att du utnyttjar mig - för det märker jag direkt. Utan jag vill bara ha en "bra" vän / en vän som man kan prata med, umgås med, hitta på nåt kul med eller tråkigt med.. Bara nån att hänga med. Det vore kul.

Så skriv en lite kommentar bara så jag vet att du finns.


Vill du gå ut och käka nån gång?! Jag e på, om du inte vill - går jag o käkar själv. Jag e inte beroende av nån, vill heller inte bli det. Bara umgås på gemensamt plan. That's it.

SKRIV!

Kommentarer
Postat av: RG

Bor också i Örebro och har inga vänner. Dricker inte, tar inga droger, är rök- och snusfri, är hjälpsam, lojal, duktig på att lyssna och förhållandevis fördomsfri (men jag försöker bättra mig :)

Ett litet problem dock. Är kille, så du vill säkert inte bli min kompis. Jag är dock redan tillsammans med någon så jag har inga baktankar.



Ha det bra!

2009-03-26 @ 11:38:40
Postat av: kickan34

hej RG!



Ok, nej men kan ju ta en fika nån dag eller nåt annat om du vill?!

Har du nån mail?! min e [email protected]



Vore ju kul om man kunde hitta på nåt - tjej som kille! :)



hör av dig! :)

2009-03-26 @ 19:17:09
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: RG

Hej Kickan!

Jag försökte skicka ett mail men det kom tillbaka efter några sekunder. Stämmer adressen [email protected]?



Jag lämnade min adress den här gången så om du vill kan du skriva till mig :)

2009-03-27 @ 15:09:46
Postat av: Malin

Hej. Jag känner precis som du, jag har vänner som alltid finns när DOM mår dåligt. Jag är så trött på att vännskapen bara ska gå åt ett håll, är man vänner hjälper man varandra och stöttar i alla lägen. Nu vill jag hitta nya posetiva vänner som man kan ha kul med, inget avanserat bara umgås och prata och skratta.

//Malin

2009-03-31 @ 10:26:07
Postat av: kickan

Hej malin! Men precis. Hör gärna av dig till min mail om du vill!! :) Så kan vi prata lite!



[email protected]



2009-03-31 @ 20:02:54
URL: http://vanneriorebro.blogg.se/
Postat av: Väldigt classified.

RG hur gammal är du?

2009-04-12 @ 21:20:07
Postat av: kickan34

Jag e 26 år, snart 27. :)

2009-04-13 @ 21:33:45
URL: http://vanneriorebro.blogg.se/
Postat av: Ävelicious

jo det är jobbigt när dom gör sådär.

nej inte jag heller, eller jo mina klasskamrater men jag brukar inte umgås med dom på det sättet liksom :/ ja det är precisosm du säger, det är skitsvårt nu för tiden.

sen när man känner att det är svårt blir man bara ännu mer ledsen och så skyller man på att det är en själv som är felet typ. eller så gör jag iallafall :/

2009-04-28 @ 23:01:06
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Madde

Heej! Är du intresserad av träning? Jag är väldigt intresserad av träning och saknar någon att träna med nu när jag nyligen flyttat hit för att studera. Har försökt med tjejerna i klassen men dom följer med en gång sen vet jag inte vad som händer... =)Jag har mina vänner, familj o pojkvän på annan ort. va sägs? Maffe

2009-05-05 @ 19:25:36
Postat av: kickan

hej Madde!

Just nu hinner jag inte träna så mycket, men kul att du hörde av dig!

Kanske kan hitta på nåt annat nån dag när du inte tränar?!

2009-05-18 @ 21:59:37
URL: http://vanneriorebro.blogg.se/
Postat av: Madde

ja visst kan vi det! jag är tillbax i örebro v.36 =)

2009-08-10 @ 18:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0