lämnad.

Lämnad. Ensam igen.
Inga vänner.
Ledsen.

Jag har 2 kompisar men den ena e har lite ont om cash för att svara på sms. Och den andra har egna problem och mår dåligt.
Det har alltid varit jag som varit där för dom och gett en massa. Men jag får lixom inget tillbaks, då går dom vidare till en annan kompis och lämnar mig ensam. Varför GÖR folk såhär?!  E jag föör snäll?! Jag tycker inte det, jag vill hjälpa, men när dom inte vill ha min hjälp - va finns det då kvar?!

Jag vill ha en vän som man kan ha gemensamt utbyte av.
En vän som ställer upp men även e villig ta emot hjälp, om de e svårt. En vän som inte vänder en ryggen pga att man kanske e för godtrogen / snäll/ och bara vill stötta.
En vän som inte vänder en ryggen om man mår skit. Kanske blir dom rädda men säg det då så man inte undrar i evighet vad det är som fått dem att lämna en.

Jag vill helt enkelt ha en vän eller flera. Ifall en sviker kanske det finns nån annan man kan prata med.

Ska det vara så här svårt?!?!?!!?!?

Kommentarer
Postat av: Chrisse :)

synd att vi inte bor närmare varandra

2009-03-14 @ 12:32:48
URL: http://djavulenshjalpreda.blogg.se/
Postat av: Johan

Hej. Jag är en man på 58 år som upplever fritiden på samma sätt. Det verkar inte som om människor umgås längre. Hör gärna av dig/er om du vill ha en kompis i Örebro. Har mailadress: [email protected]
/Johan

2014-03-28 @ 14:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0