Mina "hobbies"

På min fritid gillar jag att fota men har ingen systemkamera - bara en digital-kamera. Men jag tycker det räcker för såå intresserad e jag inte. Men kanske skulle vara det om jag hade en bättre kamera?!

Har alltid hållt på o målat / ritat och liknande. Och i förra året gick jag en oljemålningskurs, de va skitkul lära sig teknikerna och hur man verkligen målar med just oljefärjer! :)
Det e lätt och lära sig, men desto svårare att måla riktigt snyggt.

Och nyss har jag gått en make up-kurs. Det var oxå skitkul, kort men intensivt! :)
Gillar färg och form. Och musik. I mängder.
Försöker alltid hitta ny musik, variation och nya stilar intresserar mig. :D

Oh fan, måste käka nu. bye så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0