nya tag!

Back on my feets.

Nya tag - jag har inga vänner här i Örebro känns det som. det e så just nu i a f.

Bättre med nya vänner än att försöka laga nåt gammalt som inte går.

Men, jag e beredd att jobba på min vänskap - MEN till en viss gräns. Så att det inte blir självdestruktivt för min egen del. Då e det dags att gå vidare.

Hur har haft det idag!?

Jag har vart nere på stan och köpt wienerbröd och grod-bakelse på Hälls Konditori. Älska Hälls, De har så bra godsaker där!! :D

Saknar dock nån att gå o fika med, men de e bättre att va själv och söka nytt än o fastna i gammalt som inte e bra!!

Nån som vill tillhöra min framtid på vänskapsplanet?!

Kommentarer
Postat av: Anjo

Hej igen!



Fin bild du valt! Passar verkligen till den här bloggen. Såg förresten att du redan fått en inbjudan för fika i Örebro, kul! Då funkar ju bloggen riktigt bra! :-) Va glad jag blir för dig! :-)

2009-03-05 @ 18:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0